lördag 17 maj 2008

Lördags kväll

Hej på er alla glada :)

Av någon anledning så fungerar inte min mms blogg som den ska, det är nå vaising med mob.nätet.

Idag har vi vart på folkrace i Östmark. Pappa och Fille har kört. det är en 2 dagars tävling som fortsätter i morrn mä. Har gått bra för dem, förutom en avåkning, svartflagg och att filles bil tyvärr bara går på 3 cylindrar. tyvärr går det nog inte att göra något åt filles bil just nu så han får åka för att lära. Så i morrn får de ta nya tag (det är en 2dagars tävling).
Jag avstod tävlandet då jag ska bli opererad i mitt knä på måndag och vågar inte riskera att något kommer att hända som gör att de inte kan operera (svårare att se om det är svullnad i knä)
Fick ryggskott i morse och krångel mä knä så har gjort minsta möjliga (innebär att jag låtit bli att skruva, vilket jag lätt kunde undvara ;))
så min kväll kommer att bestå av att slappa så mkt som möjligt i min soffa som för övrigt börjar bli välanvänd nu :P

ha en toppen lördagskväll allesammans & hoppas mms bloggen fungerar bättre i morrn!

kram på er.....

ps. lägger ut en bild på mig och miriam och den bilen vi ska köra i midnattsolsrallyt, en p1800 som vi får låna av snälle goe Jörgen Einar Skepptuna MK

Inga kommentarer: