söndag 28 december 2008

Banåkning


Här försöker pappa få igång en bil genom att rulla nedför slänten och Fille skjuter på :-) den här bilden togs igår. Tillslut kom vi ner till banan och tillbringade ca 2timmar där och vinnande ur striderna där nere är JAG :-) nu när jag tittar ut genom fönstret ser jag att pappa är där nere och tjuvtränar ;) Hihi. Det lär nog bli lite nya fighter senare i em, men först ska jag till torsby en sväng på rallymöte! Känns lite motigt att komma igång efter ledigheten men men några timmar borde man ju kunna avvara ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en trevlig kväll igår :) Det var massa trevligt, även om jag är lite halvsur för att jag inte löste det där pusslet. MenMen. Ha det gott!

Anonym sa...

På fredag vill vi se att den där Pärlan går, och visa upp att du står som segrare när vi sörlänningar kommer upp! Du kan ju inte få pisk av Sveriges snabbaste Volvo åkare då ( niklas ) =)
Tjippen!