måndag 12 januari 2009

Långt emellan uppdateringarna!


Den här dekalen satt på en bil i midnattssolsrallyt! De där familjejuristerna kanske gör lite nytta iaf ;) vad har hänt sedan sist!? Jag har fikat fikat fikat och varit på rallymöte ;) igår så var anna här och hälsade så med lilla nathalie. Tyvärr ses vi inte så ofta men det är lika skoj var gång vi ses :-) idag har maria varit här med ungarna det är samma sak med dem alltid lika skoj att träffas. Lyan jag bor i nu är perfekt för ungar det är stora ytor att leka så och det har charlie och lennon verkligen gjort idag :-) sen i kvällningen nu hann jag med en kopp te hos zara med sällskap. Många är ni som har funderat ang jobbet i monaco. Har fått en telefontid hos min läkare på torsdag och efter den fattar jag beslut. Jag har så kasst knä så jag måste byta knäled det är bara fråga om när jag ska göra det. Ska råda med honom om han tror jag klarar mig tills september! Nu ska jag sussa är en dag i morgon med ;) då ska jag fixa lite kontorsgrejor här hemma sen till hagfors och jobba lite med finnskogsvalsen redan upp till stöllet och ha möte ang rallybrudar turism.natti natt och Kram på er!

Inga kommentarer: