måndag 30 augusti 2010

Hösten


Är ute på en skön kvällspromenad och tänker på hur mycket jag gillar hösten. Man klär sig i lite burriga mysiga kläder, använder mössa som jag förövrigt tror är mitt favoritplagg! :) det är lite halvkyligt men samtidigt kan det vara riktigt varmt. Man äter nyplockade kantareller och bär och snart är det dags för färskt kött efter alla jakter! :) ;) en annan sak jag funderar över under min promenad är vad hände i a finalen igår!? Jo jag var inte den snabbaste i starten, var likt med de andra sen drog de andra ifrån och stängde mig, fick en liten lucka och kom upp till delad ledning i startkurvan där dör bilen för mig och jag blir inblandad i startsmäll, får bakhjulspunka å stötdämparfäste rök. Åkte in i depån direkt då pappa skulle ut med samma bil i heatet efter! Han sluutade 2a efter att med ha blivit efter i starten och sedan kört upp sig! Nej gott folk nu ska jag öka tempot och hoppas att det njukar upp min nacke å rygg!! Trevlig kväll på er....

Inga kommentarer: