måndag 24 augusti 2009

Äntligen :-)


Idag gör jag första dagen av mina 3.5år på lärarutbildningen :-) är nere på karlstad universitet 2dagar för information idag och kursstart i morrn. Det känns jätteskönt att veta att man blir något vettigt när man blir klar ;) yrkesvalet kämpade jag emot länge när jag skulle välja, men fick tillslut ta mig i kragen och inse att det är något jag vill, och lite gener borde jag ju fått då båda mina föräldrar är/har varit lärare, och nån är väl tvungen att axla ansvaret vidare ;)Hihi. Hur som helst det känns toppen och jag ser med spänning fram emot det som komma skall! Jag kommer att plugga distans med en dag i veckan i sunne första året, sedan får jag se om jag blir kvar eller byter inriktning och börjar på annan ort! Ha en skön dag för det har jag :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande! Lycka till med utbildningen :)
AL Angeria