söndag 16 augusti 2009

Hallå hallå så här på lördagsnatten :-)


Gårdagen (blir det ju nu då klockan snart är halv 4 ) var rolig, händelserik, minnesvärd, jag började dagen med att åka till munkfors för att köra folkrace. Jag började med 2st heatsegrar och en andra plats då jag sov i starten. Med dessa poäng räckte det till en afinal, där jag var bäst av dem ( jag vann :-) ) alltid skoj att vinna ! Direkt efter målgång drog jag vidare till tossebergsklätten för att deltaga i en uppvisningstävling i jaguar, med en tredjeplats som resultat :-) syrran var oxå med och körde, men hamnade på någon placering längre ned i listan... Dessvärre kommer jag inte ihåg vilken typ av jaguar jag körde, men minns iaf att den hade 320hk :-) :-) en upplevelse att få köra! Så snart när denna tävling var avslutad var det dags att bege sig till tetra pak för att jobba den sista 12timmarsnatten för i sommar. Miriam jobbar oxå här i natt så för tillfället sitter vi och samspråkar över ämnet skön säng,sova om si sådär 2 timmar :-) nej nu är det dags att ta sig i kragen och gå ut och jobba de sista timmarna. Ha en riktigt skön morgon och passar på att säga god natt från mig redan nu

2 kommentarer:

Jaggabosse sa...

Hej Eveline ! Snyggt kört ! Bilen var en kompressormatad Jaguar XJR med manuell låda 326 hk !!
Jag vill ha dina mått ( Jackstorlek 36-44) så skickar jag dig också dina priser för tredje platsen. Maila leveransadress tillbaka bara.
Mvh/ Kjell-Åke G

Anonym sa...

Ny tävling i Munkförs den tionde oktober.Hoppas vi syns då :)
//Mayliss