onsdag 24 februari 2010

Snuvig...

Hallolojs allesammans!

Fortfarande så har jag inte lyckats få min mobilblogg att fungera!
Just nu ligger jag nerbäddad i soffan, har blivit förkyld. Hoppas att det ger med sig snart, det enda jag gör är att se på tv, sova å försöka läsa, men det sista där blir det inte mycket av ;) Idag blir det skärpning Eveline!!

I lördags så var jag i Norge för att hjälpa till i starten på SS1 Varaldskogen i Rally Finnskog. Annars så har jag varit på hemmaplan, varit i skolan, läst, umgåtts med Zara och hennes familj och sen bara slappat känns det som. Igår var jag en sväng till Torsby och hämtade lite kläder från Brand Factory som ska upp till Sandviken. Passade även på att säga hej till de som var inne i Walfridssons verkstad, där var det full aktivitet som vanligt och jag fick lite extra energi med mig ;)

Ne gott folk, nu ska jag ta en stor kopp honungste sätta näsan i en bok och stanna kvar i soffan ett tag till och hoppas på att förkylningen blir bättre och att jag får mera plugga gjort ;) Ha en underbar dag i detta vackra väder :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Saknar din blog.