torsdag 18 februari 2010

uppdatering

Hej allesammans!

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering,det är inte så att jag inte försökt utan det är min mobilblogg som inte riktigt vill hänga med! Ska försöka få ordnat det så snart som möjligt :)

Jag och Cindy slutade på 24e plats tot i SM och på en 14e plats i klassen. Hade en riktigt härlig rallyhelg med allt vad som det innebär! :)

Tyvärr så kan jag meddela nu att jag och Cindy kommer att gå skiljda vägar och jag önskar henne allt gott i framtiden! :) Det är så ibland att allt inte klaffar med personkemin och så var det även i detta fall och som jag skrev tidigare så önskar jag Cindy Motorsport allt gott i framtiden!

Har gått åt några dagar nu till att tänka igenom saker och ting, men det heter ju som så att efter regn kommer solsken, och i natt så fick en av mina bästa väninnor Zara och hennes gubbe Tobias en liten tjej :)

Välkommen till världen lilla prinsessa!

Det hela hade gått fort och smidigt, lite kuriosa till detta är att en timme efter att Zara fött lilla tjejen så blev rallyfotograf Anders EKA Ekström och hans Anna en liten Pär.
Snacka om att jag numera kommer att komma ihåg dessa barns födelsedagar ;)

De senaste dagarna har rullat på med studier och jobb, i morrn blir det en pluggardag och lite annat som behöver att fixas. Lördag hjälpa till på rally Finnskog och söndag en riktig vilodag :)

Ska försöka få till mobilbloggen så jag kan komma med lite uppdateringar oftare, men till dess gott folk. MÅ GÔTT!!!

Inga kommentarer: